Pikakysely

Mitä toimintaa kaipaat yhdistykseltä?

JÄSENEDUT

Hyödyt diabetesyhdistyksen ja sitä kautta Diabetesliiton jäsenyydestä monin tavoin.

Diabetes-lehti on yhdeksän kertaa vuodessa ilmestyvä diabeteksen hoidon aikakauslehti, jonka voi tilata myös äänilehtenä. Tilattavissa on myös 8-sivuinen ruotsinkielinen liite. Kaksi kertaa vuodessa ilmestyy nuortenlehti Inspis.

Uudet jäsenet saavat liittymisvuoden Diabetes-lehdet ilmaiseksi. Kun jatkat jäsenyyttäsi, voit tilata Diabetes-lehden seuraaviksi vuosiksi edulliseen jäsenetuhintaan (12 e v. 2011).

Pysyvä edunvalvonta on osa Diabetesliiton toimintaa. Liitto vaikuttaa muun muassa lainsäädäntöön päätöksentekijöiden kautta ja asiantuntijalausuntojen avulla. Keskeisiä ovat myös toimenpiteet kansallisen diabetesohjelman Dehkon toteuttamiseksi.

Diabetesliitosta saat vaivattomasti diabetestietoa: omahoitosi tueksi julkaisemamme oppaat ja verkkosivuillamme oleva tieto helpottavat arkeasi. Lisäksi liitto tuottaa neuvonta-aineistoja hoitohenkilöstölle.

Diabetesliitto järjestää kursseja diabeetikoille ja heidän läheisilleen Diabeteskeskuksessa Tampereella. Samoin Diabetesliitto tarjoaa täydennyskoulutusta terveydenhuollon ja sosiaalialan ammattilaisille.

Diabetesyhdistysten ja Diabetesliiton tapahtumat diabeetikoille, perheenjäsenille, hoitoalan ihmisille, asiantuntijoille, lapsiperheille, nuorille, työikäisille ja eläkeläisille tarjoavat mukavan tavan tutustua uusiin ihmisiin ja viimeisimpään diabetestietoon.

Diabetesliiton neuvontapuhelin, p. 0600 9 4454, palvelee joka arkipäivä (ma-pe) klo 9-13. Puhelun hinta on 0,95 e / min. + pvm.

HOTELLI EDUT JÄSENILLE

Diabetesyhdistyksen ja sitä kautta Diabetesliiton jäsenenä majoitut erikoishintaan S-ryhmän hotelleissa. Ilmoita varausta tehdessäsi varaustunnus "Diabetesyhdistyksen jäsenetu". Näytä jäsenkorttisi hotellissa sisäänkirjautuessasi.

Tarjolla on vain Diabetesliiton jäsenille suunnattuja etuja, jotka eivät ole ole myynnissä yleisesti. Edut löydät tältä S-ryhmän sivustolta: kunkin ketjun ajankohtaiset edut saat näkyviin, kun klikkaat sivun vasemman laidan linkkejä.

Sokos Hotels Myyntipalvelu
p. 020 1234 600, ma-pe klo 8-20, www.sokoshotels.fi

Holiday Club Spa Hotels Myyntipalvelu
p. 020 1234 900, ma-pe klo 8-20, www.holidayclub.fi

Radisson SAS Hotels Keskusmyyntipalvelu
p. 020 1234 700, ma-pe klo 8-20, www.radissonsas.com

FINNMATKOJEN EDUT JÄSENILLE

Diabetesliiton jäsenet voivat hyötyä Finnmatkojen matkatarjouksista. Ajankohtaiset tarjoukset ja edut löydät Finnmatkojen sivulta http://www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/37320/39061/

Voit varata lomasi myös puhelimitse numerosta 0303 60 630 tai Finnmatkojen Lomamyymälästä. Muista ilmoittaa varauksen yhteydessä tunnus DIABET.

Tästä linkistä voitte liittyä jäseneksi.http://www.diabetes.fi/diabetesliitto/jaseneksi_liittyminen